reklama

Také zvláštne nápady na zabavenie dvojročného dieťaťa

Občas mám zo seba pocit, že mi krachuje fantázia v hlave, no niekedy zasa príde stav, kedy sa zbožňujem za srandy, ktoré stvárame s mojou dcerečkou Karolinkou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ani neviem ako ale isto úplne spontánne, rozjašili sme sa navzájom. Do prostriedku izby, medzi gauč a skriňu som naukladal všetky jej hračky, ktoré boli po ruke a zakázala som jej prejsť na druhú stranu ku mne. Vravím jej, že toto je barikáda, cez ktorú nesmie prejsť a ktorú chránia jej hračky, vrátane detských bicích, plyšákov, kociek, puzzle, všetko a navyše aj čosi viac, lebo som tam nakoniec hodina pred ne aj červený vak, cez ktorý už nebola šanca dostať sa. Ona sa na oplátku skrývala za sušič na prádlo a sťahovala z neho veci. Potom som sa jej skryla za gauč a keďže vtedy bola ona ukrytá pod mojou sušiacou sa bundou, nevidela kde som. Chvíľu trvalo, kým som okrem toho, že som spod gauča videla jej nohy, počula aj pomaly zúfalejší hlások „Maminka, de siiii“. Keď som si bola istá, že je dosť blízko hraníc a čiže zakázaného územia, vyskočila som spoza gauča a vykríkla: „Kamže kamže, hádam nie cez zakázané územie?“ :-D Strašná sranda, potom vždy keď sa jej to podarilo, som ju ako obor vyhodila na gauč, nech si prelezie na svoju stranu. Nakoniec som ju posadila do jej odrážadla, lienky, a ako náhle sa chcela vyrúti cez hranice, začala som kričať o pomoc a celá hradba padla! Moja dcéra opäť vyhrala. Lenže ako to už v bojoch o moc býva- Boj síce vyhrala ale celú vojnu zatiaľ nie 8-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po včerajšku, kedy sme maľovali sťaby akademický obraz, to bolo príjemne hravé spestrenie všehoživota...

Rada by som ešte spomenula aj iné hry, napríklad lovenie rybiek v malou úzkom kanáliku , kde žiadne rybky nie sú, následné vyťahovanie papeka z vody a kreslenie ním na starý hrdzavý most vodové obrázky.

Alebo klasické pečenie, či domáce práce, pri ktorých deti excelujú; základy matematicky, a čiže počítania od 1 - 5 alebo čítanie od A- B, ktoré sú zapísané na nalepovacej čiernej tabuli; vozenie sa v detskom farebnom nákupnom košíku, čo vyradil jeden obchodný reťazec,.... a mnohé iné, ktoré budem možno dopisovať časom, lebo teraz už musím ísť...

Zuzana Šikulová

Zuzana Šikulová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len kvapka v oceáne.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu